امتحان عملي
با عرض سلام خسته نباشيد خدوت دوستان
امتحان عملي گوارش 4شنبه ساعت 10 صبح شروع ميشه روپوش هم الزامي هست گفتن دو نمره داره
از اونجا كه ساعت 10 شروع ميشه پس ما ميبايست واسه كلاس 10-12 چهارشنبه خانم دكتر فلاح جبراني ميذاشتيم واسه همين با استاد خان بيگي صحبت شد و قبول كردند كه افرادي كه 3-5 هستند تفسير با 1-3 اي ها بيان كلاس مگر 10 نفر از بچه ها كه 1-3 ميكروب عملي دارن و نميتونن بيان اونا همون 3-5 كلاسشون تشكيل ميشه حالا همه ي بچه ها جز اون 10 نفر ميان كلاس 3-5 با خانم دكتر فلاح به جاي 4 شنبه 10 -12
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۱/۱۲/۱۹ ساعت 10:41 توسط محمد توكلی
|