اخبار
|
اخبار دانشگاه |
تاريخ خبر: 28/1/1392
اعضاي شوراي دانشكده پزشكي در جلسه بررسي تبعات انفصال، بر حفظ كيان دانشگاه تاكيد كردند
روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: با حضور رياست، اعضاي هيات رئيسه، مديران گروه هاي پايه و باليني، روسا و معاونين آموزشي بيمارستانها و اعضاي هيات علمي منتخب دانشكده پزشكي جلسه هم انديشي پيرامون بررسي تبعات انفصال دو دانشگاه علوم پزشكي تهران و ايران و ارائه راه حل هاي پيشنهادي برگزار شد.
http://publicrelations.tums.ac.ir/news/detail.asp?newsID=40514
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۱/۲۸ ساعت 19:32 توسط 90
|