عملی
سلام
عملی هارو برید سر کلاس
عملی باکتری و فیزیک رو برید سر کلاس
به چند دلیل :
کلاس عملی نرفتن آنچنان بازتابی نداره
عملی فوق العاده گذاشتنش سخته و شاید غیر ممکن
اگه زمانی گفتن به خاطر کلاس نرفتن میخوایم فلان کارو کنیم و مثلا حذفتون کنیم : میگیم ماکه رفتیم اینم مدرکش بعضی از کلاسهامونو به دلایلی نرفتیم و از این حرفا
پس به بقیه هم بگید بیان سر کلاسهای عملی اما تئوری ؟!
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۲/۰۲/۰۲ ساعت 6:7 توسط 90
|