سلام

عملی هارو برید سر کلاس

عملی باکتری و فیزیک رو برید سر کلاس

به چند دلیل :

کلاس عملی نرفتن آنچنان بازتابی نداره

عملی فوق العاده گذاشتنش سخته و شاید غیر ممکن

اگه زمانی گفتن به خاطر کلاس نرفتن میخوایم فلان کارو کنیم و مثلا حذفتون کنیم : میگیم ماکه رفتیم اینم مدرکش بعضی از کلاسهامونو به دلایلی نرفتیم و از این حرفا

پس به بقیه هم بگید بیان سر کلاسهای عملی اما تئوری ؟!