سلام .همانطور که میدونید بچه های بهمن از فردا نه سر کلاس میرن و نه امتحان ژنتیک میدن.از اونجایی که این هفته مجلس راجع به قضیه انفصال جلسه داره ما هم علی الحساب از فردا سر کلاس نمیریم .ممنون از همکاریتون