کارگروه نوربخش
استاد قبول نکردند که 10-12 سه شنبه برای کارگروه، اما موافقت کردند با جدا شدن کلاس ما با پورسینایی ها .
ظاهرا سعی دارن که هرچه کمتر وقتشون گرفته بشه، پس پیشنهاد دادن 1:30 تا 3 با پورسینایی ها و 3 تا 4:30 با ما داشته باشه(روز سه شنبه) اگه مشکلی دارین بگین
------------------------------------------
دوستان گفتند در خصوص بیماریها قرعه کشی کنیم ما هم کردیم
الزایمر : خانمان! صادقی موسوی زاده و قائم مقامی
پارکینسون:خانمان بدری جدیدی تاجیک
ALS: خانمان زینالی اریمی باباپور(خوش شانس ترین!)
MS:اقایان حسن نیا قره باقی برفه کاوه کرم سیما
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ساعت 20:36 توسط آرمان کرم سیما
|