استاد قبول نکردند که 10-12 سه شنبه برای کارگروه، اما موافقت کردند با جدا شدن کلاس ما با پورسینایی ها .

ظاهرا سعی دارن که هرچه کمتر وقتشون گرفته بشه، پس پیشنهاد دادن 1:30 تا 3 با پورسینایی ها  و 3 تا 4:30 با ما داشته باشه(روز سه شنبه) اگه مشکلی دارین بگین

------------------------------------------

دوستان گفتند در خصوص بیماریها قرعه کشی کنیم ما هم کردیم

الزایمر : خانمان! صادقی موسوی زاده و قائم مقامی

پارکینسون:خانمان بدری جدیدی  تاجیک

ALS: خانمان زینالی اریمی باباپور(خوش شانس ترین!)

MS:اقایان حسن نیا قره باقی برفه کاوه کرم سیما